„Mano kūryba yra pasakojimai apie gyvybės galią, kuri patręšiama per irimą, mirtį ir ant tos trąšos auginama. Kalbu tarsi viduramžių menininkai – apie Dievo planą, jo grožį ir vertę, tik kitaip… Absoliučiai visomis formomis gamtoje taip pat, kaip ir kiekvieno dailininko kūrinio kiekviename drobės kampe, kiekviename potėpyje, ritmai gali būti perskaitomi kaip vienas iš esminių teiginių, pasakytų per Kristų: „Visa yra viena…“.

Dažų ritmiškas tepimas: jūros bangų, ritmiškų geologinių ciklų, kvėpavimo, sekso, ląstelių judesių, širdies plakimo, ėjimo, vėjo bangų, smėlio bangų, pūlinių vingių, puvėsių linijų, džiūvimo raukšlių, ritmiškų sąrėmių, t. y. – visų tų ritmų, skirstančių gyvenimą į anglis ir vandenį, gyvybę ir mirtį, – pylimas ant drobės…

Savo paveiksluose nevaizduoju žmonių ar žmogaus sukurtų daiktų, t. y., bet kokios kultūros apraiškos – tik „laukinę” gryną gyvybę, kuri yra persmelkusi Visa vienu ritmu. Iškart visko aprėpti negaliu, todėl ant mano drobių – tik gyvybės elementai, gimstantys per irimą… Ir žiūrovai gali juos ištirti taip, tarsi būtų mikroskopiniai. Tai nėra dokumentinis organizmų struktūros vaizdavimas ar mokslinis tyrimas. Tai niekada nesibaigia ir yra – „Visa yra viena“!

Egidijus Darulis 

Egidijus Darulis (g. 1972) ilgą laiką gyvenęs Ukmergėje, prieš dešimtmetį išsikėlė į mažą Bartkuškių kaimelį Ukmergės rajone, kur šiuo metu kuria ir gyvena.

Studijavo Šiaulių universitete, dvejus metus lankė papildomą portreto studiją pas V. Gečą. Tapytojas taip pat populiarina vieną seniausių pasaulyje instrumentų – dambrelį. Kuria muziką šiam instrumentui, aranžuoja lietuvių liaudies dainas. Yra išleidęs tris poezijos knygeles, vaidinęs postmoderniame J. Zarecko „Kambario teatre“, seniau kūręs performansus, instaliacijas. Dabar daugiausiai dėmesio skiria tapybai: „Tapyba yra mano kūnas, o kitos kūrybos formos tėra tik galūnės, kyšančios iš šio kūno.“

Paroda veiks gegužės 5–30 dienomis.
Parodos lankymas – įsigijus muziejaus lankytojo bilietą.

Renginio nuoroda Facebook